مقالات

خرید لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ این سوال اغلب افرادی  است که از ما می‌پرسند که آیا لپ‌تاپ استوک بخریم یا نو؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بدون شک خرید استوک یا نو هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که در این مقاله تصمیم گرفتیم شما عزیزان را با مزایا و معایب اینگونه خرید آشنا سازیم که پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سوال که آیا لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان مقاله همراه ما بمانید تا بفهمید کدام مورد بهتر است. اگر در  انتخاب لپ‌تاپ تردید دارید؛ همراه ما بمانید.

تردید در انتخاب و خرید لپ‌تاپ استوک!

شاید در هنگام خرید لپ‌تاپ در سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف به شما پیشنهاد شده باشد که به جای خرید لپ‌تاپ نو، لپ‌تاپ استوک تهیه کنید؛ چرا که دارای قیمت کمتری است و از طرفی شما می‌توانید جنسی اورجینال و مارک را تهیه فرمایید. اما به راستی آیا در ایران تهیه لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ و اصلا لپ‌تاپ استوک چیست؟

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

معرفی لپ‌تاپ استوک

در کشور‌های اروپایی و یا آمریکایی اغلب تجهیزات کامپیوتری دارای مهلتی تست چند روزه قبل از خرید هستند و بر همین اساس برخی مشتریان در صورت عدم رضایت کافی و یا وجود مشکل از خرید ان‌ها خودداری می‌کنند. شما در حال مطالعه مقاله لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ هستید.

 در نتیجه پس از مرجوع شدن این لپ‌تاپ‌ها به طور کامل مورد تست قرار می‌گیرند و در صورت سلامت و عدم داشتن هرگونه مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌‌افزاری  خاص این لپ‌تاپ‌ها نه به عنوان نو بلکه به عنوان استوک به فروش می‌رسند. بنابراین؛ لپ‌تاپ استوک همان لپ‌تاپ دست دوم است که از طریق کشور‌های خارجی و بازار‌های مختلفی نظیر امارات وارد ایران می‌گردند و به تعبیری با جنس دست دوم و بی‌ارزش کاملا فرق دارند.

البته مورد بالا تنها یکی از گروه‌های مختلف استوک بود که یکی دیگر از موارد از لپ‌تاپ‌های استوک لپ‌تاپ‌هایی هستند که در مغازه‌ها برای تست مشتری روشن و مورد استفاده قرار می‌گیرند و با اتمام زمان ورژن آن‌ها و آمدن نسخه‌های قدیمی به عنوان استوک فروخته می‌شوند. هنوز چیزی راجع به لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ نگفته‌ایم؛ همراه ما بمانید.

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

لپ‌تاپ نو یا استوک؟

در قسمت بالا به طور کامل به معرفی لپ‌تاپ استوک پرداختیم و لپ‌تاپ نو که نیز معرف حضور شما عزیزان است. در کل لپ‌تاپ استوک مزیت‌‌های خاص خود را دارد که مهم‌ترین آن‌ها داشتن گارانتی معتبر است که همین امر باعث گردیده است که محصول انتخابی برخلاف لپ‌تاپ استوک از اعتبار و ضمانت مطمئن‌تری برخوردار باشد.

در کل اگر بخواهید بدانید که لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ بایستی بگوییم که نظر دقیق و مشخصی را نمی‌توان عنوان نمود؛ چرا که خرید تجهیزات الکترونیکی استوک و یا نو کاملا به سلیقه، هدف و بودجه افراد بستگی داد‌. لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

اگر قدرت خرید جنس نو از برند‌های اروپایی با قیمت بالا را ندارید شما عزیزان می‌توانید با خرید جنس استوک رده بالا محصولی برند را با نصف قیمت اصلی آن تهیه فرمایید که همان‌طور که گفتیم این محصول بی‌ارزش و یا غیر قابل استفاده نیست. هم‌چنین اگر ضمانت محصول برایتان اهمیت چندانی نداشته و تنها به دنبال یک محصول برند اروپایی هستید که بتوانید کار‌های مورد نیاز خود را به کمک آن به راحتی انجام دهید؛ لپ‌تاپ استوک برای شما عالی است.

در مقابل اگر جزو آن دسته از افراد هستید که گارانتی کامپیوتر برایتان مهم است، دوست دارید جنس انتخابی شما بسته‌بندی و پلمپ شده باشد و بسته به نیاز خود قطعات آن را انتخاب نمایید می‌توانید جنس نو بخرید. هم‌چنین در روش خرید تجهیزات کامپیوتری نو بایستی بودجه نسبتا بالایی داشته باشید که متناسب با بودجه خود می‌توانید محصول ایرانی یا اروپایی را تهیه فرمایید. هم‌چنان با ما در مقاله لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ همراه باشید.

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

استحکام محصولات ایرانی نسبتا پایین است؛ چرا که از تجهیزات و قطعات و بدنه از جنس متفاوت تولید گشته‌اند؛ اما محصولات استوک و اروپایی به دلیل تولید از تجهیزات عالی از بدنه و استحکام عالی برخوردارند و مقاومت بهتر و بیشتری دارند.

علاوه بر بدنه مقاوم، کلیه سخت‌افزار‌های بکار رفته در لپ‌تاپ استوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و از اعتبار بالایی برخوردارند ولی محصولات نو به دلیل استفاده از تجهیزات ایرانی یا چینی از کیفیت در حد پایین‌تر برخوردارند.

لپ‌تاپ‌های نو داخلی بایستی دارای وزنی کم باشد که برای همین از تعداد پورت‌های آن حذف می‌کنند. ولی لپ‌تاپ‌های استوک به خاطر ضخامت بالاتر تعداد پورت‌های آن‌ها به صورت کامل است و در نتیجه می‌توانید تجهیزات مختلف بسیار زیادی را به آن متصل نمود.

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ تعویض قطعات داخلی کلیه لپ‌تاپ‌های استوک بسیار آسانتر از لپ‌تاپ‌های نو است؛ زیرا ارتقا ان‌ها سریعتر انجام می‌گیرد. در کنار تمامی این مزایا این دو لپ‌تاپ در کنار هم از معایب مختلفی برخوردارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

معایب استوک و نو

تنها عیبی که می‌توان برای لپ‌تاپ نو برشمرد قیمت بالای آن است که باعث پایین آمدن قدرت خرید گشته است. لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ همراه بمانید.

لپ‌تاپ استوک نیز به دلیل فاقد داشتن گارانتی امکان داستن خطا و معیوبی‌اش بسیار زیاد است. هم‌چنین همان‌طور که اشاره نمودیم لپ‌تاپ استوک به دلیل تولید ابتدایی درکشور‌های اروپایی و سپس صادرات به کشور‌های خاورمیانه و ارسال به ایران مدت زمان زیادی را می‌گذرانند که در طی این مدت اختمال قدیمی بودن ورژن این لپ‌تاپ‌ها وجود دارد و در نتیجه اگر خواهان خرید محصولات ورژن جدید هستيد؛ خرید استوک برای شما مناسب نیست.

لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟

به هر حال لپ‌تاپ نو بخریم یا استوک؟

در یک نگاه کلی اگر بخواهیم غین دو لپ‌تاپ رو با یکدیگر مقایسه نماییم و بگویبم که لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ باید بگویبم که لپ‌تاپ دارای قطعات به روز، قیمت بیشتر، گارانتی معتبر و ورژن جدید تر است که در صورت پذیرش تمامی این شرایط می‌توانید لپ‌تاپ نو تهیه فرمایید. اما اگر ورژن لپ‌تاپ اهمیت چندانی برای شما ندارد و به دنبال چک کردن گارامتی ان نیستید و از طرفی بودجه محدودی دارید؛ خرید لپ‌تاپ استوک با نصف قیمت اصلی آن را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید نو و استوک کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد!!!!

تا اینجا مقاله اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با لپ‌تاپ نو و استوک دادیم که بایستی بگویبم امتخاب لپ‌تاپ نو و استوک کاملا به سلیقه شخصی و قدرت خریدتان بستگی دارد.

لپ تاپ نو یا استوک از کجا بخریم؟

شما عزیزان اگر تمایل به خرید هر نوع لپ‌تاپی از قبیل نو یا استوک را دارید می‌توانید به سایت دیجی مورو مراجعه فرمایید و نسبت به مشاهده تمامی محصولات اقدام فرمایید و با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب ممکن را رقم بزنید. حتما تا به الان پاسخ سوال خود که لپ‌تاپ استوک بهتر است یا نو؟ را گرفته‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *