1- طبق قوانین و شرایط فروش، تمامی کالاهای فروخته شده فروشگاه دیجی مورو دارای فرصت تست ده روزه جهت کسب اطمینان از سلامت فنی دستگاه می‌باشند.

2- فروشگاه دیجی مورو امکان فیلم برداری از دستگاه مورد نظر مشتری و مشخص کردن گرید آن را فراهم کرده است؛ بنابراین مرجوع کردن کالا پس رؤیت غیرممکن و در شرایط خاص هزینه برعهده مشتری می‌باشد.

3- تمام تلاش فروشگاه دیجی مورو همواره بر ارائه کالای سالم، ارسال مطمئن و پشتیبانی متناسب بوده است. با این وجود ممکن است پس از ارسال کالا، بنا به دلایلی مجبور به بازگردانی آن گردید. در ادامه به شرایط مورد قبول دیجی مورو جهت استرداد محصول خواهیم پرداخت.

4-  در صورت بروز مشکل لطفا پیش از هر اقدامی با بخش پشتیبانی به شماره تلفن‌های 02122683150 یا 02122683429 تماس حاصل فرمایید.

5- دیجی مورو با بسته بندی کامل و سرویس‌های باربری مطمئن اقدام به ارسال کالای ارزشمند مشتریان گرامی می‌نماید، اما در صورت بروز مشکل در بسته بندی همانند پارگی و سایر آسیب دیدگی‌های دستگاه، مسئولیتی متوجه دیجی مورو نخواهد بود و مشکلات به وجود آمده در رابطه با کالا باید با سرویس باربری مربوطه مطرح گردند.

6- تمام کالاهای فروخته شده پیش از ارسال از نظر سلامت سخت افزاری و نرم افزاری تست می‎شوند، اما این امکان نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که تا ده روز به تست سلامت دستگاه بپردازند. در صورت بروز مشکل ابتدا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پس از بررسی کارشناسان و امکان تعمیر دستگاه، اقدام به ارسال کالا بفرمایید. در صورت قابلیت تعمیر، دستگاه پس از اشکال یابی و رفع مشکل خدمت کاربران ارسال می‌گردد؛ اما در صورت باقی ماندن مشکل، دستگاه مرجوع شده و با یک دستگاه سالم از همان نوع جایگزین می‌گردد؛ در صورتی که موجودی دستگاه مذکور به پایان رسیده باشد‌، دستگاه دیگری با پرداخت یا بازگردانی مابالتفاوت قیمت دستگاه، خدمت مشتریان محترم ارسال خواهد شد. اما در صورتی که دقیقا همان مدل دستگاه مد نظر کاربر باشد و موجودی آن به اتمام رسیده باشد، امکان بازگردانی وجه وجود دارد و طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز می‌شود.

7- کلیه صفحات نمایش کالا‌های دست دوم یا استوک تا 15 نقطه پیکسل سوخته قابل تعویض نیست؛ در صورت وجود ایرادی در صفحه نمایش که موجب اختلال یا مزاحمت دید شود کالا قابل تعویض می‌باشد.

8- گارانتی قطعات و محصولات نو مربوط به شرکت گارانتی کننده می‌باشد.

9- تمامی محصولات دیجی مورو دارای برچسب هولوگرام‌دار دیجی مورو هستند. در نظر داشته باشید که در صورت بروز مشکل در مدت تست ده روزه، به شرط مخدوش نشدن هولوگرام یا باز نشدن دستگاه با استرداد کالای خریداری شده جهت بررسی مشکل کالا شما موافقت خواهد شد.

10- خریدار موظف است کالایی که به هر دلیل بر می‌گرداند با بسته بندی اولیه، جعبه، متعلقات و مدرک گارانتی ارسال نماید.

11- کد تخفیف خرید یک بار مصرف است و در صورت بازگشت کالا تنها وجه پرداختی شما قابل بازگردانی خواهد بود.