مقالات

لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک در سایت دیجی مورو

به دلیل گرانی بیش از حد لپ تاپ امروزه عده بسیار زیادی از افراد دست به خرید لپ تاپ استوک می‌زنند  که در انجام این کار بایستی یکسری اصول را رعایت نمود تا محصولاتی عالی و با طول عمر بالا را از نمونه‌های بی‌ارزش تشخیص داد. برهمین اساس این مقاله از سایت دیجی مورو را به بحث شیرین خرید لپ تاپ استوک اختصاص داده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید اطلاعات بسیار شایانی در این خصوص پیدا نمایید. هم‌چنین در انتها مقاله شما را با یکی از بهترین مراجع در زمینه خرید لپ تاپ استوک آشنا خواهیم نمود؛ همراه ما بمانید.

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

قبل از هر چیز تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با اصطلاح لپ تاپ استوک آشنا سازیم؛ زیرا هنوز هستند کسانی که اطلاع چندانی راجع به این کلمه ندارند. استوک، ریفربیشد و یا اپن باکس به معنای اجناس دست دوم هستند که فرقی نمی‌کند یک ساعت توسط کاربر قبلی استفاده شده باشند و یا یک عمر که بایستی در هنگام خرید لپ تاپ استوک دقت خود را بالا برد. اما؛ در اصل بایستی بگوییم که اصطلاح استوک در فروش لپ‌ تاپ‌ها به انواع لپ‌ تاپ‌هایی اطلاق می‌گردد که  نیمی از آن‌ها اصلا خراب نمی‌باشند و تنها  توسط فروشگاه‌های فعال با برند‌های اروپایی مرجوع گشته‌اند.

چرا به خرید محصولات استوک روی بیاوریم؟

قیمت مقرون به صرفه:

لپ تاپ‌های نو و دست اول اغلب دارای قیمت بالایی هستند و هر چه رم و پردازنده قوی‌تر و حافظه بیشتری داشته باشند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. طبق یک پژوهش این نتیجه به دست آمده است که اختلاف قیمت در امر خرید لپ تاپ دست اول و خرید لپ تاپ استوک بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است که این درصد رقم بالایی را به خود اختصاص داده است. بنابراین؛ یک روش بسیار اقتصادی در دنیای امروزی برای بسیاری از افراد ناتوان برای خرید محصول دست اول؛ خرید لپ تاپ  در نوع استوک است که از طریق سایت دیجی مورو می‌توانید نسبت به انتخاب این کار اقدام فرمایید.

خرید لپ تاپ استوک

شما در حال مطالعه خرید لپ تاپ استوک از سایت دیجی مورو هستید.

کیفیت بالا:

اگر خاطر‌تان باشد در قسمت‌های قبل گفتیم اکثر لپ‌ تاپ‌های استوک توسط برند‌ها و فروشگاه‌های اروپایی تولید گشته‌اند؛ در نتیجه این محصولات نسبت به نمونه‌های داخلی از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.

طول عمر بالا:

به دلیل کیفیت بالا وجود مشکلات هرگز سبب پایین بودن کارکرد ان‌ها نیست و می‌توان در صورت انتخاب دقیق در امر خرید لپ تاپ استوک تا سالیان سال بدون نگرانی از جهت تعمیر از آن کمک گرفت.

خرید لپ تاپ استوک

معایب این سبک خرید چیست؟

در کنار تمامی مزایایی که برای خرید لپ تاپ استوک شمردیم؛ یکسری ایرادات در این شیوه خرید وجود دارند که می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

تنوع رنگی کم:

به دلیل اینکه این محصولات دست دوم هستند در نتیجه نباید از آن‌ها انتظار تنوع رنگی بسیار بالایی را داشت که اگر از علاقه‌مندان به طیف رنگی خاصی نیستید؛ خرید استوک را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم.

ورژن پایین:

فصل فروش اغلب لپ تاپ‌های دست دوم تمام شده است و در نتیجه نمی‌توان انتظار داشت که در هنگام خرید لپ تاپ استوک بتوان آخرین مدل جدید از آن برند را پیدا نمود.

خرید لپ تاپ استوک

به هر حال لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟

انتخاب اینکه لپ تاپ استوک را خریداری فرمایید یا نه بسته به شرایط و بودجه مالی شما دارد که البته معایب ذکر شده به معنی نا‌مناسب بودن این محصول نیست و هستند هم‌چنان نمونه‌های استوک بسیار زیاد لپ تاپی که از لحاظ درجه کیفی با نوع محصولات داخلی رقابت دارند و اگر نظر ما را بخواهید بدانید بایستی بگوییم که خرید لپ تاپ استوک امری بسیار عالی، به صرفه و مناسب است برای کسانی که دلشان لپ تاپ مارک می‌خواهد اما قادر به خرید نوع دست اول آن نیستند.

در هنگام خرید چه فاکتور‌هایی را در نظر داشته باشیم؟

برای خرید لپ تاپ آن هم از نوع  استوک به دلیل عدم نو بودن بایستی دقتی چند‌بار از خرید جنس دست اول را به کار بست تا خدایی نکرده به دلیل عدم دقت کافی با محصولی بی‌کیفیت رو به رو نگشت. از جمله فاکتور‌های مهم در هنگام خرید این محصول بایستی به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به بودجه:

در گام اول و پیش از هرگونه اقدام نسبت به انتخاب و خرید لپ تاپ استوک بایستی حدود تقریبی بودجه قابل پرداخت توسط خودتان را برای فروشنده مشخص نمایید تا متناسب با بودجه شما موارد مختلفی به شما عزیزان پیشنهاد گردند. عدم انجام این کار باعث می‌گردد تا نمونه‌هایی عالی به شما نشان داده شود که قادر به خرید آن‌ها نباشید و در واقع حسرت برایتان ایجاد گردد.

خرید لپ تاپ استوک

بررسی مشخصات فیزیکی محصول:

در قسمت‌های آتی راجع به مشخصات فنی این محصول به طور مفصل صحبت خواهیم نمودیم و در اینجا تنها شما را با مشخصات ظاهری و فیزیکی این محصول آشنا خواهیم نمود. بهتر است در هنگام خرید لپ تاپ استوک بدنه لپ تاپ را به طور کامل بررسی نمایید و تا حد امکان از خرید لپ تاپ‌هایی با رویه فرو رفته خودداری فرمایید. هم‌چنین بایستی از سلامت تمامی قطعات سخت‌افزاری مطمئن گردید که از جمله این قطعات می‌توان به کارت پردازنده، رم و غیره اشاره نمود.

بررسی قطعات:

نمایشگر نیز یکی از قطعات اصلی و مهم هر لپ تاپ است که برای خرید لپ تاپ استوک بایستی از سلامت قدرت نمایش و رزولوشن آن اطمینان حاصل نمایید و تا حد امکان از خرید لپ تاپ‌های پیکسل مرده خودداری فرمایید؛ زیرا دیر یا زود احتمال سوختگی تمامی پیکسل‌های آن وجود دارد.

بررسی سلامت اسپیکرها:

سلامت اسپیکر‌ها نیز بایستی در امر خرید لپ تاپ استوک برای شما اهمیت داشته باشد و این امر هیچ ربطی به حیطه فعالیت شما ندارد؛ چرا که هم کاربران خانگی و هم کاربران حرفه‌ای از اسپیکر‌ها و بلندگو‌ها به وفور کمک می‌گیرند. به طور کلی شما بایستی در بحث مشخصات ظاهری از سلامت تک تک قطعات مانند کیبورد، سلامت باتری، سلامت درگاه‌های مادر‌برد و غیره اطمینان حاصل فرمایید.برای خرید لپ تاپ استوک عالی و با کیفیت به دیجی مورو سر بزنید.

خرید لپ تاپ استوک

 بررسی مشخصات سخت‌افزاری کالا:

بسته به نوع هدفی که دارید مفهوم بررسی مشخصات سخت افزاری متفاوت خواهد بود که برای مثال یک طراح گرافیک به پردازنده و کارت گرافیک قوی با رم بالا نیاز دارد و این در حالی است که یک کاربر خانگی ساده می‌تواند از کمترین قدرت پردازنده، حافظه داخلی، رم و کارت گرافیک کمک بگیرد. بنابراین در هنگام خرید لپ تاپ استوک بایستی به بررسی مشخصات سخت افزاری تمامی قطعات آن مانند اندازه و حجم رم، کارت حافظه، پردازشگر بپردازید. علاوه بر تمامی این موارد حتما به نوع نمایشگر و بررسی پنل رنگی آن پرداخته و رزولوشن یا وضوح تصویر را نیز چک فرمایید.

لازم به ذکر است که نمی‌توان حجم و سایز مناسبی را برای این فاکتور‌ها در هنگام خرید لپ تاپ استوک مشخص کرد و بسته به نوع فعالیت و حیطه کاری این مقادیر تغییر خواهند کرد که گیمر‌ها اغلب لپ تاپی با مشخصات یادشده بالا را انتخاب می‌نمایند.

توجه به برند لپ تاپ:

یکی دیگر از معیار‌های مهم در امر خرید لپ تاپ استوک توجه به برند آن است؛ زیرا رابطه مستقیمی بین طول عمر لپ تاپ و نام برند آن وجود دارد. از جمله بهترین برند‌ها و مارک‌های لپ تاپ دست دوم می‌توان به برند‌‌های اچ دی، دل، مایکروسافت سرفیس و لنوو اشاره نمود.

بررسی سایر مشخصات:

از جمله دیگر موارد بایستی به داشتن گارانتی معتبر، صحت اعتبار فاکتور با مشخصات واقعی محصول توجه داشته باشید و تا حد امکان از خریدهای بدون فاکتور خودداری فرمایید. برای خرید لپ تاپ استوک با مشخصات عالی از بهترین برند‌ها نظیر دل، لنوو،سرفیس ، اچ پی و … همین حالا به سایت معتبر دیجی مورو مراجعه فرمایید. در سایت دیجی مورو تمامی لپ تاپ‌های استوک با کارشناسی دقیق کارشناسان فنی دیجی مورو و بروز کردن قطعاتی همچون هارد ، رم و … و بررسی دقیق نحوه کارکرد و سالم بودم لپ تاپ ها انجام می شود تا شما عزیزان خریدی با اطمینان انجام دهید و برای همیشه مشتری دیجی مورو باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *